Hubneme- ale správně?

18. ledna 2013 v 6:00 | NaNy |  Staré články
V tomhle článku Vám představím 5 chyb, které můžete při hubnutí udělat. Možná se poslední dobou divíte, jaktože kila nejdou dolů. Ale i kdyby ne, čtěte dál, protože kdo ví, kdy se zrovna tohle může hodit.

1. Spánek
Možná vám to tak nepřijde, ale i spánek je pro vaše hubnutí důležitý. Pokud totiž nemáte moc energie na nový den, tak třeba cvičení budete flákat, nebo se u oběda moc najíte, protože budete zesláblí. Spěte aspoň 7 a půl hodin.
A když se na to podíváme z druhého pohledu, tak byste měli chodit spát v podobnou dobu a vstávat taky. Podle mě ve školním režimu dobu, kdy chodíte spát, dodržujete, ale jakmile je víkend, nebo prázdniny, tak je to horší.
Spánek je tedy velice důležitý... I pro hubnutí.

2. Špatný způsob cvičení
Rozhodli jste se třeba cvičit Kardio- ale jak na to? O cvicích moc nevíte... Je lepší podívat se na nějaké "odbornější" stránky o určitém cvičení, nebo prostě mrknout na nějaká videa na YouTube.
A taky je tu další věc- co když tohle cvičení není na to, abyste zhubli. Třeba má úplně jiné účely. A většinou taky někdo chce zhubnout na určitém místě. Co když cvičíte cvik, který měl být na stehna, když chcete břicho- bože, to vám moc nepomůže.
Ale zase je pravda, že prostě každý pohyb se hodí, i když je na jiné věci.
Vždycky si zjistěte, jestli se tohle cvičení opravdu pro hubnutí hodí.

3. Působí to jako malý hřích
Občas si prostě řekneme, že jeden malý úlet není nic hrozného a že to nevadí. Na netu občas napíšou, že nějaké hříchy jsou přípustné. Ale opravdu chcete sníst čokoládu, pytlík bonbónů, dortík a zmrzku, abyste to riskovali? Já neříkám, že ty články o tom, že čokoláda ani moc neškodí, nejsou pravdivý, ale riskovat to každý den není dobré.
Prostě bych to zhodnotila tak, že ty hříchy do hubnutí nedávat. Ano, někdy je risk opravdu zisk, ale v tomhle případě bych prostě věřila v zeleninu :-D.

4. Flákání
Možná, že jste byli první týden do hubnutí úplně nadchnutí, drželi jsi krásnou, jednoduchou dietu a cvičili jsi bez přestávky, ale postupně se nadšení ztratilo. Hubnutí vás prostě přestalo bavit... Sice stále cvičíte a držíte dietu, ale neděláte to už tak vážně a když dva dny necvičíte, tak vám to nijak nevadí.
Asi to nepůjde jen tak. Tak proč nezačít s kamarádkou? Ve dvou jde všechno lépe. Kámoška to ale musí brát vážně, pokud jí tam chcete mít jenom pro zábavu, tak je vše vesměs zbytečné.
I když vás všechny ty věci už moc nebaví, zkuste se do toho opřít a kdyžtak požádat o pomoc kámošku.

5. Čas
Cvičíte krásně, jste plní energie, ale stále to nějak nejde. Možná bude problém v čase. Ne, že by jste necvičili třeba každý den. Prostě cvičíte deset minut, hezky v klidu. Ale ona je na to potřeba aspoň půlhodina, minimálně taková čtvrthoďka a to byste museli fákt makat.
To stejný s jídlem. Jezte všechno pomalu, budete se cítit dřív plnější, než když do sebe všechno naházíte. Všechno rozžvýkejte, protože to tělo spracuje lépe.
Všechno dělej vesměs delší dobu, aby to mělo nějaký efekt.

Vím, je určitě spoustu velkých chyb, ale myslím, že tohle je celkem zásadní. Určitě si říkáte: Proč sem nenapsala, že je třeba nutné hodně pít apod.? . Protože byste zase do komentářů psali, že je to jasný. Ono by to celkem mělo být jasný, protože správný pitný režim nepatří jenom k hubnutí, ale ke každodennímu životu.
Zdravím a doufám, že pokud hubnete, tak zhubnete.


 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 ~ Riiisa ~ ~ Riiisa ~ | E-mail | Web | 18. ledna 2013 v 21:16 | Reagovat

Ja chcem zhubnut! >_< Ale dako sa mi nechce a nie je cas. X__X

~ Musim si urbyt cas! >3< T-T

2 Lucka Lucka | Web | 21. února 2013 v 20:36 | Reagovat

Já tančím zumbu a je to doopravdy hodně účinné. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama