Cestovní deník

7. května 2014 v 0:00 | Nany J - 12 let
- původně jsem chtěla dělat vlogy, ale moc se to nepovedlo, tak sem hodím (asi v sobotu) jen minutový sestřich.

- tohle je jen rychlý deník, není tu nic o atrakcích, je to spíš o tom, jak dny probíhali...

Čtvrtek
Ráno jsem vstávala jako do školy - strašný! Nicméně to bylo třeba, protože jsme měli v 10:00 opustit zem a vletět do oblak. Dorazili jsme tam kolem 12:30 (i s cestou vlakem). Původně jsme chtěli jet nejdříve do hotelu, hodit si tam kufry a až pak jít na atrakce. Jenže s autobusy byl takový problém, že jsme to vzdali, kufry si uložili v úschovně a vidali jsme se vstříc atrakcím. Trochu pršelo, ale dalo se to přežít. Horší už byla cesta na hotel... absolutně jsme nevěděli kudy, byli jsme vyčerpaní a když jsme našli správnou zastávku, šli jsme úplně špatně. Když jsme to asi po 20 minutách našli, spadla jsem do postele... zvedla jsem se jenom pro to, abych se převlékla do pyžama a v devět hodin jsem to definitvně zalomila.

Pátek
Ráno jsem vstala poměrně brzo, chvíli se válela, pak si dala nabít mobil a vzala si knížku. Po nějaké době se vyhrabal i taťka, šli jsme na snídani, za kterou chtěli -pozor- 400Kč na jednoho! Jako vážně? O.o A pak už jsme vyrazili do studií autobusem přímo hotelu (aby nedošlo k omylu - disneyland se dělí na hlavní část, pak na disney studia a na disney village). Tam jsme si to hnedka namířili na takové ty brutální atrakce a upřímně - všechno co jsme chtěli, jsme stihli. Zpáteční cesta byla naprosto v pohodě a i když jsem byla také mrtvá, tak jsem vydržela do jedenácti.

Sobota
V sobotu jsme jeli směr Parc Asterix. Není to zas tak daleko. Tam byly také naprosto boží atrakce, šli jsme i na ty trošku děsivější. Jako první jsme viděli vystoupení delfínů... je to tak ŇUŇU! Ale je mi jich trošku líto, přála bych jim svobodu - ale věřím, že je o ně dobře postaráno. Užili jsme si tam v tom teplu celý den a večer jsme už jen unaveně cestovali zpátky.

Neděle
Rozhodla jsem se, že si chci atrakce zopakovat, konkrétně ty ve studiích. A tak jsem vymyslela plán, který nakonec dopadl úplně nejlíp jak mohl a všechno jsme stihli. Následovala jen cesta na letiště... A pak hurá domů! Bylo by fajn, kdyby byl Disneyland v ČR :/

To byly kratší zápisky, ale nebojte, o všech atrakcích napíšu zítra + 100% přídám nějaké fotky ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.